torsdag 30. oktober 2008

Moralen er...

Fattern hadde avtalt med Torild og Jimmy at vi skulle trene spor i dag. Kjempegøy, helt til det var min tur. Jeg hadde vanskelig med å konsentrere meg og det gikk i hytt og pine noen ganger. Og til slutt så tok jeg sluttgjenstanden på overvær, men jeg fikk jo leke med fattern da. Så var det rett på do!
Fattern hadde jo luftet meg før vi startet, men som det kresne individet jeg er, fant jeg ikke noe passende sted å gjøre fra meg, så da ble jeg satt i bilen igjen.
Torild sa at hun syntes hun kunne se på meg at jeg flere ganger under sporet lette etter do i steden for å lete etter sporet.
Moralen er: fattern må lufte meg bedre før jeg kan yte noe!!
Etterpå sprang Jimmy og gjemte seg i skogen og jeg skulle finne han. Ingen sak det, og kjempegøy å leke med han når jeg fant han.

Hvor ble det av sporet da?
Her var det visst, ja.
Sluttgjenstanden tok jeg på overvær, litt lek og så rett på do...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er en test fra meg selv.
Arne

Anonym sa...

Halla.

Da skjønner jeg litt mere. Sånn er det når man ikke vet hvor man skal trykke hi hi hi hi...

Takk for en fin trening i dag. Det ble fine bilder... Torill gjorde en bra jobb som stand inn for mikkel :)

det har begynt å fryse på ute...

Jimmy, caro og lex