torsdag 9. oktober 2008

Stakkars meg...

Jeg er syk sier fattern.
Da han våknet til morgenen i dag og jeg stakk snuta mi opp i fjeset hans, spratt han rett ut av senga og lurte i all verden på hva det var med meg. Jeg hadde en stor kul på snuta. Etter å ha sett litt på meg, fant han ut at jeg hadde en stor hevelse i venstre overkjeve og det var et stort blått merke der. Da dro vi rett til veterinæren.
Hun kunne ikke si hva det kom av. Kanskje ett slag av noe eller det kunne også være at det skyltes hjørnetanna, for den har jeg mistet spissen på. Men det kan hun først kunne si noe om etter at antibiotikakuren jeg fikk er over, for å se om hevelsen kommer tilbake. Hun fant også ut at jeg hadde feber, 39,7 grader, så fattern fikk beskjed om å holde meg i ro et par dager. Det forstår jeg ikke noe av, jeg spiser jo fortsatt som en hest og har lyst til å hoppe og sprette, men får vel prøve å høre etter da....

Ingen kommentarer: