fredag 24. oktober 2008

Bursdag i dag

Heisan! Jeg er fire måneder i dag, veier 13 kg og er visst sånn ca 45 cm høy. Vanskelig å si da jeg bukter meg som en slange når fattern prøver å måle meg.
Jeg ble kjempglag da jeg fant bursdagpresangen på plenen til morgenen i dag. Hvilken flott ball!Det jeg visstnok ikke forstod, var at det var den som jeg bjeffet på i mørket og striregnet i går kveld da jeg var ute og tisset for siste gang. Fattern måtte ta meg inn slik at jeg ikke vekket alle naboene sa han. Ja, ja artig å leke med den i alle fall.I går gikk vi spor igjen, i det plaskregnet. Sier igjen, for vi gikk spor dagen før også i det strålende været, sammen med Torild, Jimmy og Mikkel. Da var det nesten to uker siden sist, så jeg hoppet og spratt visst mer enn jeg gikk spor, men de andre som gikk bak syntes det var ok, for de sa at jeg jo bare er en valp. Likevel greide Mikkel å ta noen fine bilder av meg så det ser ut som jeg er riktig flink. Se under!
Men Torild var visst heller ikke fornøyd med Emma, så hun skulle gå spor på nytt i går og så mobba hu fattern slik at han ble nødt til å dra han også og det angret han visst ikke på selv i det drittværet.
I går la han ut noe han kalte et slepespor, hva nå det er. Men da jeg endelig fant ut at jeg skulle gå spor, etter å ha snust på og bitt i noen pinner som lå der, så sa fattern at jeg gikk som ei klokke og det var jo artig å høre, da jeg dagen før ble sammenlignet med en kenguru. Mange rare sammenligninger forøvrig:-)
Her kommer noen av bildene Mikkel tok av meg på onsdag:

I full fart i oppoverbakke Her ligger det visst en pinne Full fart igjenOisan, hvor ble det av sporet? Jo, her var det visst
Takk for bildene Mikkel!

Ha en riktig god helg! Hilsen Trix

Ingen kommentarer: