søndag 12. oktober 2008

På beina igjen....

Ja, da er jeg med igjen.
Vi skulle visst vært i Årjäng i går på en eller annen slags test, men på grunn av "min tilstand", som fattern sa, så ble vi hjemme. Han ville ikke la meg ligge i bilen så lenge av gangen og det er jo jeg glad for. Men han måtte jo finne på mye rart for å aktivere meg uten at det skulle bli for mye fysisk da:-)
Men i dag fikk jeg vær med på hundehjørnet igjen. Der var det ei jente som var kjempekul. Hun ville lære meg å hoppe gjennom hjulet, men det trodde jo jeg at jeg kunne fra før. Det jeg ikke greide å beregne var at det var flyttet mye høyere opp, så da ble det bare mageplask....

Men jeg gir meg jo ikke så lett. Så vi prøvde flere ganger, men hjulet svaiet jo hit og dit og jeg hadde visst for lite fart, så jeg må nok trene mer senere.Ellers ble visst fattern litt sur i går. Vi traff noen som vi hørte på avstand lurte på om jeg var en kryssning mellom collie og ullteppe. Da svarte fattern høyt og tydelig at alle besteforeldrene mine var ulltepper. De ble visst litt flaue:-)
Vi snakkes!

Ingen kommentarer: