tirsdag 28. oktober 2008

Nye utfordringer...


Ja, da har fattern endelig begynt på valpekurs!
Jeg fikk lov til å være med, men måtte ligge over en time i bilen før jeg fikk komme ut og hilse på de andre deltagerne. Fattern hadde visst teorilæring og det kan han sikkert trenge.
Til slutt fikk jeg hilsen på alle de andre. Det var sju andre valper fra elleve uker til sju måneder, så jeg er jo sånn mitt i mellom. Gleder meg til neste mandag, kanskje vi får leke litt.
I kveld tok fattern meg med på lydighetstreningen igjen. Han tror visst at hvis jeg ser de andre så vil jeg lære jeg også.
Var visst så vidt han orket. Plutselig var det blitt en kuldegrad, så han måtte visst ta på seg litt ekstra klær.
Men da vi kom dit så var det kjempegøy. Vi traff Merethe og Bente og hundene deres. Sjelden å se flere collies på en lydighetstrening. De er jo bare så flinke.

Heisan, her var det noe kjent....Gjett hvem som fikk mest oppmerksomhet da??
Lurer på hvorfor de andre titter så intenst på eierne sine jeg...
Gjett hvem som hadde de beste godbitene da??

Vi traff også Torild i kveld og fattern avtalte at vi skulle gå spor på torsdag og vi håper at Jimmy og Mikkel vil være med. Lurer på hvordan dette skal gå, for i morgen og torsdag er det jo meldt snø og sludd, hva nå det måtte være.

Vi snakkes!

Hilsen Tirx

Ingen kommentarer: