onsdag 8. oktober 2008

15 uker og litt til

I går fylte jeg femten uker. Alle synes at "lille meg" har blitt så stor. Lurer på hva de forventer seg?
Jeg greide også å få fattern sur i går igjen. Han satt og spiste lunch og så ringte naboen på døra så han måtte gå ut. Jeg fikk ikke lov til å bli med, så da benyttet jeg selvsagt sjansen til å ta meg en bit. Tok ei brødskive fra bordet som det luktet veldig godt av, men rakk dessverre ikke å spise den før surpompen kom inn igjen og tok den fra meg. Etterpå ble det bare ei skål med tørrfor på stakkars lille meg:-(
Ut på kvelden tok fattern meg med til et sted hvor klubben trener lydighet. Tok meg ut av bilen og så satte vi oss ved siden av dem og jeg fikk beskjed om å "se og lær". Akkurat som det skulle være særlig pedagogisk. Men bare vent..........
I dag har vi vært en tur på hundehjørnet igjen. Der så fattern noe han ikke har sett meg gjøre før, så han måtte selfølgelig knipse med kameraet igjen. Sent ute, var det noen som sa, han er jo snart seksten uker og begynner ikke før nå. Hvor dumme kan mennesker egentlig bli? De skulle bare visst........
Sees snart igjen!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: