tirsdag 21. oktober 2008

Repetisjoner.....

Hei! Da er jeg her igjen. Har endelig fått fattern for meg selv og det var kjempegøy!

I går var jeg ute i "stormen". Det regnet bortover og på skogsturen hørte vi trær som knakk i vinden. Da vi kom hjem satte fattern meg under hageslangen så jeg skulle bli rein etter å ha lekt med Kela i søla. Derfor var jeg glad da jeg våknet i dag og sola skinte. Men det ble en slitsom dag. Fattern og jeg har ikke trent så mye den siste tida, så i dag skulle vi ha en repetisjonsdag som han kalte det.

Og metallapporteringen gikk jo bra:-)Tungapporten (1 kg) også!
Metallsprinklene ved hotellet også, men i dag var det mye mindre luft nedenfra.
Ellers knipset fattern vilt i dag. Så selv om ikke alle bildene ble like bra så har han visst satt de inn. Så det får stå for hans regning.
Jakthunden Trix
Gressklipperen Trix
Den oppvakte Trix
Den pinnomane Trix

Ingen kommentarer: