torsdag 6. november 2008

Vet ikke jeg

hva som er best eller verst, å være hund uten fører eller hund med to førere.....eller var det hund med fører med fører vi så i dag???
Jo selfølgelig vet jeg det. Er sikker på at jeg var bare halvparten så forvirra her om dagen som det Caro ble i dag:-))
Mikkel hadde endelig funnet ut hvorfor Jimmy har en ring bak på jakken. Selvfølgelig, den er til å feste sporline i:-))
Fra spøk til alvor. Det var en smart måte kunne korrigere en fører på der og da og ikke etter at hele sporet var gått og alle har glemt halvparten av hva man har gjort. Smart Mikkel!!
Caro litt forvirret til å begynne med
Men så ble det orden på sakene

Etterpå gikk Mikkel et kjempfint spor med Vida. Det var nok enklere med henne i enden av sporlina:-))
Emma og Torild og jeg og fattern gikk også spor i dag. Fattern var veldig fornøyd med meg i dag, selv om sluttgjenstanden ble tatt på overvær, men det var jo ikke min skyld.
Mandag var jeg med på noe som kalles valpekurs. Masse lek og mye godbiter, jippi. Fattern fikk en liten påminnelse angående klikkeren, noe han sikkert kunne trenge. Utrolig hvor fort den fyren glemmer:-))
Sees snart igjen!
Hilsen Trix

1 kommentar:

Jimmy sa...

Ler så tårene triller her... så utrolig bra skrevet og veldig beskrivende bilder...hi hi hi hi.

Vi se til søndag og flere morsomheter... bra spor av trix i dag forsesten...hihihihi

hilsen fører med hund ;)