fredag 14. november 2008

Bra igjen

Dette blir litt for mye om fattern syns jeg, men la gå da. I går hadde han feber og armen der han hadde fått stivkrampesprøyta var rød og hoven. I dag var visst armen enda verre, men febern var borte, men likevel gikk han til legen(pysa). Han fikk beskjed om at slikt hender av og til når man får sprøyter og det ville gå bort av seg selv. (Hva var det jeg tenkte......?)
Det medførte jo at jeg fikk en kjedelig tur i går. Fattern bare tuslet av gårde og jeg måtte finne på noe å aktivisere meg med selv med, og selvfølgelig var han oppegående nok til å ta bilde av meg da jeg skulle hente noe fra pølsebålet.Da vi kom hjem satte han seg forran PC'n og jeg syntes litt synd på han så jeg la meg ned ved føttene hans for å trøste han litt. Men da reiste han seg plutselig opp og tok bilde av meg uten at jeg oppdaget det.

Nå forlanger jeg faktisk at han tar meg med ut og går spor på søndag!!!!

Ha en fin helg!

Hilsen Trix


Ingen kommentarer: