søndag 16. november 2008

Ikke helt frisk likevel?

Nei, jeg lurer på om det sitter noe igjen i hodet på fattern.
I dag fikk jeg heldigvis gå spor igjen. Kjempegøy! Fattern syntes jeg rotet veldig med sporopptaket, men så gikk det fint, inntil fattern holdt meg igjen. Jeg forstod ingenting og det gjorde visst ikke han heller. Han ville visst at jeg skulle gå en annen veg, men det ville jeg ikke, så til slutt fikk jeg gå der jeg ville og det var jo rett i sporet selvfølgelig! (Det var da jeg lurte på om det sitter noe igjen inne i hodet til fattern?..?..) Han ble imidlertid veldig fornøyd med meg til slutt!
Emma gikk et knallspor i dag, selv om de som gikk bak så at det kom en person og gikk tvers over sporet hennes, noe hun løste perfekt!
Caro startet også bra, men her hadde det selvølgelig gått to personer over sporet og da er det ikke greit å være uerfaren hund. Jimmy var tolmodigheten selv i dag, så til slutt endte det bra for Caro også.
Stakkars Lex som hadde sittet i bilen hele tiden, fikk til slutt tre runderingsslag og det siste med fremmed figurant, noe han løste kjempebra og så kom han helt tilbake til Jimmy også:-)
Mikkel hadde visst gått på ei dør#+?¤"#eller noe, så han måtte bli hjemme i dag.
Før fattern puttet meg i bilen for å reise og gå spor, måtte han lufte meg litt. Da kom det blåsende en artig isoporbit.

Den måtte jeg jo fangeOg den var god å bite i for mine hjørnetenner som begynner å løsne

I går var det åtte varmegrader og solskinn, så da ble det en lang skogstur i det fine været.

I kamuflasjeskogen.....

Men selv om det var fint vær, var det nok av søledammer å kose seg i


Og før vi kom oss tilbake til bilen så var det blitt mørkt
Fattern fikk akkurat noen fine bilder av søstera mi Zara og han tror det er greit at jeg viser henne fram. Hun er jo bare kjempesøt, og så går hun spor hun også:-)
Ha en fin uke alle sammen!

Hilsen Trix

Ingen kommentarer: