søndag 23. november 2008

Ingen bilder

fra dagens sportrening, men vil vise fram den fine lykta jeg har fått av fattern, så da setter jeg inne et bilde fra skogsturen vår i går.
Men som sagt, vi har gått spor i det fine været i dag også. Vi gikk der Torild og Emma gikk på torsdag(se bildet). Det er en gammel gjengrodd skogsveg med stort sett frosset gress. Her hadde fattern lagt ut en utfordring til meg. Først gikk han et langt stykke på venstre side av vegen og så på høyre side og så venstre igjen og vegen er ikke mer enn ca 1,5 meter bred. Han trodde nok ikke jeg ville greie den, men der tok han feil(igjen:-)) Han ble kjempestolt av meg. Vinkelen til slutt tok jeg visst også kjempebra i dag.
Underveis trodde fattern alt var ødelagt. Vi hørte noe forferdelig spetakkel i nærheten av sporslutt. Jeg måtte stoppe opp for å sjekke, så ikke noe, så jeg reiste meg opp på bakbeina for å sjekke nærmere (det var da fattern trodde jeg var blitt skremt(dusten)), men da jeg ikke så noe, så sporet jeg bare videre som ingenting hadde hendt(det var visst da fattern nesten fikk klump i halsen).
Etter en laaaaang stund i bilen, fikk jeg lov til å springe for å finne de som gjemmer seg i skogen. Jeg har gjort det før og synes det er kjempegøy. Fattern blir visst litt oppgitt. Jeg åler meg nesten ut av halsbåndet og bjeffer som en gal før jeg får lov til å løpe.
Tidligere har jeg tatt med meg figuranten "hjem" igjen, men i dag forsøkte fattern å få meg til å komme tilbake til han med leika jeg fikk av figuranten og han var veldig fornøyd med meg siden det var første gangen, så dette får jeg nok lov til mere. Gleder meg!
Ha en fin uke!
Hilsen Trix

Som den selvopptatte typen jeg er glemte jeg å si at Jimmy og Caro gikk et kjempespor på åkeren i dag. Det var helt perfekt! Lex fikk også gå et spor i dag. Han gikk også på åkeren, men før han skulle gå sporet hadde først en bil kjørt over sporet og etterpå kom det en traktor og kjørte over, så han fikk det ikke lett, men løste oppgaven veldig bra ut fra forutsetningene!

1 kommentar:

Jimmy sa...

Gutta boys gjorde det veldig bra i dag alle sammen. Morro med slike treninger ;)

Så får nedturen komme når den kommer, nå koser vi oss leeeeenge med oppturen bikkjene gav oss i dag:)

Håper du har fått igjen varmen. Vi ser på neste trening.

Jimmy