onsdag 12. november 2008

Stivkrampesprøyte

ble fatterns utbytte av valpekurset på mandag. Vi holdt på å leke med ei fille og så var han ikke oppmerksom nok og dermed satt den ene hjørnetanna mi nesten gjennom pekefingeren hans.
Det blødde så ille at jeg fikk ikke trene mer den kvelden og dagen etter måtte fattern til legen og i dag greier han nesten ikke å løfte opp armen (han synes visst synd på seg selv:-))
Ja, ja sånn er det å være uoppmerksom.
I går gav jeg fattern et annet sjokk. Etter at vi hadde vært og lekt på hundehjørnet og var på veg hjemover, så sprang alle rundt og lekte. Plutselig hørte fattern et forferdelig hyl fra meg og da han så meg fikk han sjokk. Jeg lå rett ut uten å bevege meg. Han kom i gallopp og forsøkte å løfte meg opp. Det gikk forsåvidt ganske greit. Jeg haltet på det ene forbeinet hjemover, men utpå kvelden så var jeg frisk igjen. Gjett om det var en som var glad:-)
I dag fikk fattern et bilde på mobilen av søster Greta. Hun er så søt så jeg fikk lov til å ta det med på bloggen min så alle får se.

Mandag var det for en gangs skyld oppholdsvær, så fattern prøvde å ta noen bilder av meg. Ikke helt vellykket, men de som kjenner meg, kan jo se at jeg fortsatt vokser og gror:-)Da nettstedet der fattern har hjemmesiden min har vært veldig ustabilt de siste to ukene, så kan de som er interressert i bloggen min, for å se om det har skjedd noe, bruke denne linken:

http://trixhverdag.blogspot.com/

Vi sees!
Hilsen Trix

3 kommentarer:

Anonym sa...

ooops då, Trix ta det lugnt med husse. Inte kul om han ska gå omkring och vara skadad och du Trix har då vuxit så det inte är klokt. Tänk vad tiden går, synd att vi bor så långt från varan, hade varit kul att få springa omkring med dig igen.

Kramar
Greta

Jimmy sa...

Heisann.
Fine bilder da... prøvde m eg som fotofraf idag..gikk ikke fult så bra. Ses vi på søndag hvis du er i form?

Fortsatt go bedring :)

Jimmy

Anonym sa...

Nu börjar jag bli orolig, hur är det med husse Trix? Här har morsan jobbat på med att få till julstämmning redan nu!
Kolla på min blogg vad Elin hittat på, hur ska jag fixa det här månne tro?!
Hälsar
Greta!