tirsdag 25. november 2008

5 måneder i går

og sånn ca. 50 cm høy. Dvs jeg har vokst ca. fem cm den siste måneden. Jeg veide 16,8 kg og det var visst nøyaktig. Så jeg har lagt på meg 3,8 kg på samme tid. Fattern tror nok jeg blir stor, men veksten flater visst ut etter hvert sier de som har greie på det. Ellers har jeg tre gamle hjørnetenner igjen. De begynner å løsne de også og så kommer det noen nye ved siden av. Den fjerde datt ut for over en uke siden, men den var jo skadet, så det var bare bra. Gleder meg til bare nye tenner og det gjør visst fattern også:-))
På valpekurset i går var det "bytur". Vi møttes på storsenteret og gikk på alle de rareste stedene som finnes. Metallgittertrapper, gjennom dører som gikk fram og tilbake, svingdører, forskjellige slags fliseunderlag, over jernbanelinjer og i tunneler under, ballanserte på steiner og mere til. Alle var veldig flinke og det ble masse godbiter i løpet av en og en halv time.
Skal bli godt med et par dager uten noen organisert aktivitet:-)
Vi sees!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: