lørdag 6. desember 2008

Vinter og snø

er visst ikke det fattern liker best, men han synes det er fint at jeg holder meg så rein og fin.
Han vurderer visst å kjøpe seg ski i år (eller neste år), men kjenner jeg han rett så blir det ikke noe av. Vel, vi får se om det kommer mer snø først så blir han kanskje nødt.
Jeg synes det er artig med all snøen, bortsett fra at jeg ikke får gått spor. Så på torsdag skulle vi begynne med noe som het feltsøk. Ikke særlig vellykket iflg. fattern. Hans egen skyld, da han ikke holder seg til det han selv mener er den beste innlæringsmetoden. Så vi skal visst prøve igjen senere.
Ellers skal han visst levere digitalkameraet inn til reparasjon, så da blir det nok ingen bilder på en stund. Bildene han tar blir jo helt forferdelige, men i dag unnskyldte han seg med at han måtte se på sporten på TV, så han hadde ikke tid. Vi fikk visst fire V-cupseiere, hva nå det måtte være.
Vi sees!
Hilsen Trix
Her ser dere hva jeg mener med dårlig bilde fra i dag
Ikke noe bedre i går, men det ble jo litt artig med blitsen på snøfillene som falt ned da

Ingen kommentarer: