torsdag 25. desember 2008

Kontraster

"Sola har snudd", julaften er over og vi er heldigvis hjemme igjen. Sier heldigvis, for jeg er ikke så glad i familiselskaper. Jeg må som oftest ligge for meg selv i en gang eller på et rom og hører hvor artig alle de andre har det. Det samme i går. Men jeg har vel kanskje ikke så mye å klage på. Hadde et godt teppe å ligge på, fikk ekstra godt tyggebein og fikk flere lufteturer enn jeg vanligvis får og så var jo alle ute og hilste på meg og koset med meg stadig vekk. Julepresang fikk jeg også. Den var fra Jimmy, Caro og Lex, og smakte helt udmerket, men noen bursdagspresang fikk jeg ikke. Tror alle hadde glemt at jeg fylte år i går. Ja, kanskje ikke helt på ordentlig bursdag, men jeg fylte i all fall 1/2 år i går, men det feires kanskje ikke i de tobeintes verden.
Men i dag når vi kom hjem husket i alle fall fattern på det. Jeg skulle både måles og veies.
Måler visst noe sånn ca 53 cm eller litt og veier 19 kg, så fattern syntes det virket normalt. Akkurat som jeg skulle være unormal #%?"!#?
I går på lillebursdagen min fikk jeg et et flott bilde av søster Greta(og en av tantene). Fattern tok et mobilbilde av meg også for å vise kontrastene mellom der jeg kommer fra(Lillpite) og her jeg bor nå. Det er jo nesten så jeg lengter tilbake, men jeg tror fattern foretrekker det slik vi har det her så slipper han å kjøpe ski og så er det ikke så kaldt.
Er fattern grei, så kanskje vi sees igjen før nyttårsaften.
Ha det godt så lenge! Hilsen Trix

Ingen kommentarer: