søndag 21. desember 2008

Holke

holke og atter holke. Godt jeg har "pigger" på alle fire. Fattern setter også pigger på støvlene når han blir med på tur inn i skogen nå, er visst redd for å brekke ett eller annet.
Det er ikke fullt så mørkt som det ser ut på bildet (tatt kl 1500), men det er overskyet og regnet gjorde det også, så da setter jo blitsen seg på automatisk og da virker det mørkere rundt omkring. Heldigvis skal det visst bli penere vær etter hvert, men noe snø får vi visst ikke den nærmeste uken i alle fall.
I går fikk jeg besøk av Neo. Første gang vi har hilst på hverandre og han var veldig hyggelig og vi fikk leke litt ute på plenen. Inne måtte jeg passe på tyggebenet mitt for det ville han ha. Neo har blitt ett år nå og fattern synes han har blitt en flott collie. Ja, ja jeg synes han var fin jeg også, men snart så er nok jeg like stor og flott:-)
Ellers har jeg det helt fint på alle måter. Fattern stresser heldigvis ikke noe særlig til jul så her er det stort sett som vanlig.
Vi snakkes.
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: