tirsdag 2. desember 2008

Avslørt.......

Takk for alle hilsenene jeg har fått etter operasjonen!!
Åhh, hvor syk jeg var og fattern syntes visst sååå synd på meg (og det med rette!). Men i dag så fikk jeg lov til å gå en liten tur i skogen igjen, men jeg fikk ikke leke med de andre hundene. Bare hilse, sa fattern.
Etter turen så var det mat igjen og en liten lur. Men når fattern satte seg forran TV'n så var tolmodigheten min slutt. Visste ikke helt hva jeg skulle finne på, så jeg gikk bort til han og nappet litt i genseren hans og så bet jeg han visst litt i fingerne. Det var da han avslørte meg. Han lurte på om jeg var så bra i munnen at jeg ville ha et nytt tyggebein. Selvfølgelig ville jeg det:-)
Men akk o ve, nå blir det nok ikke noen medlidenhet på en stund:-(
Vi sees!
Hilsen en ganske frisk Trix.

Ingen kommentarer: