lørdag 17. januar 2009

Mine kveldsturer

med fattern er ikke lange, men en15-20 minutter blir det vel rundt i sentrum her vi bor. Fattern har visst lenge tenkt å ta med kameraet for å ta bilder av alt det rare jeg finner på noen slike kveldsturer. I går husket han på det og under ser dere resultatet fra lørdag.
I dag skulle vi gå spor. Det blåste kraftig, men fattern gikk ut spor likevel. Så tok han seg en kaffepause sammen med Torild og Jimmy for at sporet skulle bli gammelt nok. I mellomtiden begynte det å snø og da jeg skulle gå sporet så var det plutselig dekket med 10 cm med snø. Jeg forstod ingen ting og det var godt at fattern aksepterte det, så vi brøt etter noen få meter. På kveldsturen nå tror jeg sikkert det var 30-40 cm med snø. Det var i alle fall så mye snø at jeg stod med hele magen nede i snøen og tisset og hvordan jeg bæsjet har jeg ikke lyst til å fortelle:-(

Godsaker fra McDonald's

En skinnhanske
Et krus med sjokoladedrikk

1 kommentar:

Anonym sa...

Halla Trix.

Fatter sier at vi burde starte søppelrydder firma... Kan ikke skjønne hva han mener med søppel... det ligger jo der for at vi skal bære det med oss gjør det ikke?

Voff fra lex.