lørdag 3. januar 2009

Glemte å si i går

at jeg har funnet ut hva nyttårsaften er.
Det er den dagen i året fattern setter lyden på TV'n så høyt at han får vondt i hodet; drar ned markisa og trekker for gardinene uten at sola skinner; jeg får to typer tyggebein nesten samtidig (deilig) og nesten hele nabolaget salutterer for meg da jeg tar den siste lufterunden for kvelden. Ellers holdt de på med "bomber og granater" lenge etter at jeg hadde spist kveldsmaten min og lagt meg.
Men en gang ble jeg ganske ergerlig. Det var da fattern hadde tenkt å legge seg. Han skulle lufte litt og da han lukket opp stuedøra var det noen som kastet noe rødt/grønt/blått/hvitt opp i lufta. Det var ganske langt borte så de hørte nok ikke at jeg bjeffet mot dem. Det var veldig fint å se på, men de kunne jo gjort det samtidig med alle de andre da. Men, men hver sin lyst.
Ha et fortreffelig godt Nytt År i fortsettelsen også!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: