fredag 30. januar 2009

Dyremishandler

er det jeg i øyeblikket har lyst til å kalle fattern. Ok å ligge i fanget hans, men å klippe av meg kloa så blodet renner, er mer enn jeg vil være med på. Riktignok ble han visst veldig lei seg og mumlet noe om at jeg av og til minner mer om en slange enn en hund, hva nå det har med saken å gjøre.

Ellers har det ikke skjedd mye siden sist. Det er jo vinter og kaldt, så det blir de vanlige skogsturene, men i det siste har vi gått sammen med Kela og Ziko og da har det blitt my basing i snøen. Fattern sier at det har jeg fått mye bedre kondis av og at jeg har godt av det for muskulaturens del. Lurer på om han synes jeg har lagt for mye på meg i det siste, får jo mye godt av alle hundevennene, noe han missliker sterkt, for jeg har jo lært meg de fleste tiggeknepene.
Han har forresten målt meg i dag og funnet ut at jeg har passert minstmålet, hva nå det er, men han kunne ikke konstatere om jeg var 56 eller 57 cm, som om det skulle han noen betydning. Men veie meg gadd han heldigvis ikke.

I kveld tok fattern med seg kameraet på kveldsturen igjen, så under kommer bilder av noe jeg fant i dag:
Plastspole jeg fant utenfor en elektroforretning
Plastbit, antagelig fra støtfangeren på en bil
Tom brødpose som lå på fortauet
Ha en plastfri helg!
Hilsen Trix

1 kommentar:

Anonym sa...

Test
av Trix