tirsdag 27. januar 2009

Heisan

her er jeg igjen. Har fått bare noen minutter på meg av fattern forran PC'n. Godt det ikke har hendt så mye siden sist da. Fattern er helt sportsidiot og akkurat nå er det VM i håndball for herrer. Han har nettopp sett at Danmark slo Tyskland og det betyr visst at hvis Norge nå slår Polen så vil vi være i en semifinale i håndball for herrer for første gang i historien. Ikke rart han har puls i 150.


Fattern lurer visst på om det skjer noe med meg om dagen. Han har lagt merke til at jeg har begynt å slikke på enkelte gule flekker i snøen og Quattro (boxeren under) som er nesten to måneder eldre enn meg har begynt å ville krangle med meg og så har han begynt å ri på meg, men i dag ble jeg lei. Først tok jeg ballen fra han og når han prøvde å ta den tilbake så knurret jeg så han slapp den og så stakk jeg av gårde med den. Da han prøvde å ri på meg i dag knurret jeg først kraftig til han og så beit jeg han i leppa og etterpå var han "snill gutt". Det virket som fattern var litt stolt av meg, men han sa ikke noe, da det jo var andre til stede:-))
Nå må jeg slutte, kampen begynner visst om noen minutter.
Vi snakkes.
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: