onsdag 28. mars 2012

Varmerekord for mars

Ja, både mandag og i går var det over 20 grader her, så det ble varmt å gå tur både for fattern og meg. I dag var det heldigvis nede i 12 grader igjen og kaldere skal det visst bli framover. Kanskje kommer det snø igjen også??
Vel, fattern fant fram mobilen i dag for å forevige våren før den evt. forsvinner igjen. Bildene ser dere under.
At hoggormen har kommet fram har jeg jo vist dere før, og i dag, da vi var innom hundehjørnet, så var det en som fant en flått på en av de firbeinte, så da blir det nok Exspot igjen.
Ellers har fattern hatt det vondt i dag. Da vi skulle dra på tur i går skulle han ta med en bærepose med gamle aviser for å kaste dem, og i det han løfter opp posen fra gulvet stikker det visst inn i ryggen hans. Vel han har jo gått og klaget på ryggen i hele vinter, men nå var det visst helt ille. Så i dag har han bestilt time hos kiropraktor. Fikk time til mandag, så da blir det nok ikke noe trening på meg i morgen og søndag:-(

Ha en smertefri aften!
Hilsen Trix

Her ser vi at blåveisen snart er avblomstret
 Hvitveisen blomstrer også, men har ikke kommet så langt ennå
 Det er tørt de fleste steder i skogen nå, så jeg holder meg ganske rein


Ingen kommentarer: