torsdag 15. mars 2012

Vårtegn

Ja, hoggormen er et tydelig vårtegn. Nå har fattern sett etter på bloggen de årene jeg har levd og gått i skogen, og i år så han den ca 2 uker tidligere enn han noen gang har sett den. Vel DEN er vel ikke riktig å si da det var to. En fattern gikk sammen med skulle prøve å kaste stein på dem, men da begynte de å bevege seg og da var ikke jeg lydig lenger. Jeg hadde sittet stille hele tiden og sett på, men når de beveget seg og freste litt så sprang jeg til. Fattern og han andre hylte til meg, for plutselig stod jeg rett over begge to. Fattern fikk tak i meg og dro meg vekk. Kan ikke skjønne det, de gjorde meg jo ingen ting. Skal sies at fattern var visst litt skjelven etterpå.
Ellers har det tørket såpass opp på jordet vi går forbi at i dag trente vi litt lydighet igjen. Kjempeartig, men fattern syntes jeg ble veldig møkkete og det ble visst han på beina også:-)
Ha en slangefri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: