tirsdag 16. juni 2009

Vientjern

Fattern er ikke noe særlig flink til å ta meg med til nye steder, men i dag så skulle vi til skytebanen igjen og han hadde fått greie på at det bare var 10-15 min. å gå til Vientjern, så han hadde bestemt seg for at vi skulle gå dit. Vegen går jo rett forbi skytebanen så da slo vi "to fluer i en smekk" som han sa.
På vegen var det mye nytt å utforske. Bl.a. denne lille brua over en bekk.
Da vi kom fram

hadde det begynt å regne litt, så selv om jeg ville ut i vannet, så fikk jeg ikke lov. Da jeg gikk ut på stupebrettet tror jeg fattern fikk hjertet i halsen. Han var redd jeg skulle falle ned. Selv om han har høydeskrekk og ikke torde gå ut dit selv, så påvirker jo ikke det meg. Ha en tørr aften!
Hilsen Trix

1 kommentar:

Anonym sa...

i want to visit norway, vientjern lake someday.