lørdag 6. juni 2009

1JK-1JKK-HP

Ja, det er visst slik det skrives.
Jeg har vært på utsilling med fattern i dag. Og der vant jeg klassen min(juniorklasse), men jeg fikk HP og ikke CK og derfor gikk jeg visst ikke videre.
Må sende en hjertelig takk til Merethe som både hadde klippet meg og børstet meg og til og med stilte meg i ringen. Hun er bare knuppen!!!
Først ville jeg ikke være med henne, ville være hos fattern, men så viste det seg at hun hadde godbiter med seg
og så skulle vi løpe litt og det liker jeg jo godt.
Å vise meg fram er ikke det aller beste jeg liker, men må jeg så må jeg.
Innimellom var det pauser og det var bra for jeg ble ganske sliten av alle de nye inntrykkene.Dommeren syntes jeg hadde "meget god helhet, maskulint vakkert uttrykk, bra neseparti, gode ører, meget bra vinklet og at jeg beveget meg godt fra siden, men at jeg var veldig trang fram og bak" hva han nå mente med det. Jeg som springer så lett som bare det.

Ha en avslappende aften dere også, det skal jeg!
Hilsen Trix

1 kommentar:

Tina sa...

Hjerteligt til lykke med det flote udstillingsresultat, både til Trix og Arne. :-)

Og fortsæt endelig jeres gode træning, det er dejligt at kunne følge med i hvad I laver her på bloggen.

Hilsen Ingo/Titus, Tina og Katie