tirsdag 9. juni 2009

Læremester

Ja, det ble jeg utnevnt til i dag.
Må først vise et gammelt bilde fra da jeg var 3 måneder. Da var det Ziko som lærte meg drakamp med fille.

I dag var det jeg som lærte Ronja, en snart fem måneder jaktcocker hvordan man har drakamp med en fille. Alle var imponert over hvor forsiktig og tolmodig jeg var i innlæringsfasen. Men det var jo slik Ziko lærte meg det så da gjorde jeg jo bare slik jeg selv hadde lært. Etter turen på hundehjørnet så tok vi en tur forbi skytebanen. Har gått der en gang før også
så jeg vet ikke helt hvorfor vi skulle gå der en gang til, det er litt kjedelig å gå der. Begynner
nesten å tro at fattern liker lyden av alle geværene for i dag tok han video av turen vår. En av dem kan dere se under, men lyden må settes på full styrke og selv da er det langt unna den lydstyrken slik jeg opplevde den. Barnslig oppførsel av fattern synes nå jeg.
Ha en skuddfri aften!
Hilsen Trix


Ingen kommentarer: