søndag 29. mars 2009

Vår og vår, fru Blom

Ikke vet jeg, men det er varmt i sola om dagen, men på kveldsturene langs fortauene må jeg fortsatt klatre høyt opp på brøytekantene for å få tisse litt. De har forresten blitt litt lavere etterhvert, men det går sakte.

Ellers har vi firbente hatt det fint om dagen. Fattern og de andre holder på å sette opp nytt gjerde på hundehjørnet. De har måkt vekk snøen, satt ned stolper og i dag begynte de å sette opp ny netting så vi firbente ikke skal løpe av gårde. Mens de holder på får vi lov til å løpe fritt omkring "under eget ansvar" som de sier.
Det er jo ekstraordinær båndtvang for tiden, så hadde det kommet en inspektør i dag så hadde det kommet 35.000,- kroner i kommunekassa, fant de ut, for det er visst 5.ooo i bot for hver hund som løper løs, men vi er jo så lydhøre så de tar visst sjansen.
Ellers gruer visst fattern seg til tirsdag. Da er det lydighetstrening igjen. Han regner med at jeg blir kastet ut av treningsgruppa snart for jeg gjør jo nesten ingen ting riktig når vi trener sier han. Ikke min feil, han kan jo trene litt oftere med meg da!!!
Ha en treningsfri aften dere også!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: