fredag 27. mars 2009

Bloggen funker igjen

så da legger jeg inn bildene fra 19. og 21. mars her:

Lørdag 21. mars. Fint vær i dag også og ingen tvil om at våren er rett rundt hjørnet iflg. fattern. Bevisene finnes under. Hoggorm som er ute og lufter seg 21. mars er en sjeldenhet og det er nok noen av de mest fotograferte hoggormer her i distriktet, for de lå to meter fra skiløypa og det var mange som gikk på ski i dag. Fattern og jeg så tre stykker, men det hadde visst ligget en på den andre siden av skiløypa også. Dvs. fire hoggormer innenfor ca. 50 meter og oppå godt og vel 50 cm med snø, uff og uff.

Torsdag 19. mars. Sol og strålende vær. Vi var på brukslydighetstrening og jeg fikk trene budføring. Fattern syntes jeg var ganske flink i dag. Han mumlet noe om at jeg hadde forstått prinsippet. Ja, ja han er nok lettlurt. Erlend hadde med hopphinder i dag også. Fikk så vidt prøvd det på søndag, men i dag prøvde vi flere ganger og det var faktisk ganske artig. Torild tok et par bilder med fatterns mobil:


1 kommentar:

Ken Roger, Trine-Lise og Neo sa...

Sprøtt med så mye huggorm!

Så flink han er til å hoppe! Skjønner han at han ikke skal være nær også?