fredag 6. februar 2009

KJENDIS !!!

Ja, det er MEG det!!!
I lokalavisa i dag ble jeg omtalt over 3/4 side og det er sikkert over 20.000 som leser avisa(tror jeg i alle fall).
Foranledningen var at fattern stadig irriterer seg over all den negative omtalen som vi hunder får i lokalavisa. Det som fikk begeret til å flyte over var et innlegg fra en dame som klaget over alle hundeeiere som ikke tar opp dritten etter oss hunder. Fattern er selvfølgelig enig i at han skal ta opp det jeg gjør fra meg, men dette ble liksom en gang for mye for han.
Han kom derfor på ideen å sende en mail til STIG, med bilder av meg, som viser hvor flink jeg er til å ta opp all søppel etter de tobeinte. Stig syntes ideen var kjempegod og ville ha dette med i avisa. Og vips, så var jeg kjendis! Resten kan dere forhåpentligvis lese under.

Ha en fin helg alle sammen.
Hilsen kjendisen Trix

Østlandets blad 6. februar 2009:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolg BRA... Og er enig. Kjempe fine bilder.. hvordan føles det å være kjendis da trix?

Anonym sa...

Kjempefint å være i sentrum(er visst blitt innbilsk sier fattern).
Jeg er ikke bare flink, men også utrolig nysgjerrig. Hvem er du da??
Hilsen Trix

Anonym sa...

Kjempefint å være i sentrum(er visst blitt innbilsk sier fattern).
Jeg er ikke bare flink, men også utrolig nysgjerrig. Hvem er du da??
Hilsen Trix