søndag 22. februar 2009

Lett blanding

Da kommer jeg selvfølgelig ikke utenom snøen som "falt i går". Ja, for det er visst den fattern er mest opptatt av, bortsett fra all sporten da. TV'n står jo på "døgnet rundt". I går fikk jeg ikke noen skogstur bare pga at det snøet så mye. Måtte traske rundt på fortauene her jeg bor. Og det ble ikke lange turen for det var ikke brøytet og fattern ville hjem hele tiden, så til slutt så gav jeg etter. Ut på kvelden så fortsatte det å snø så ille at fattern måtte ta et bilde fra terassen. Hvis bildet ser gromsete ut, så er det visst bare snø.

Men i dag var det opphold og da ble det skogstur. Ikke så lang, men jeg fikk i alle fall strukket på bena og så traff jeg noen av vennene mine. Men fattern tok visst ikke bilde av meg bare av noe som lignet på et hvitt flagg. Skal visst bety noe fredelig eller noe sånt.
Kommer rett fra kveldsturen. Plutselig har fattern fått en ide om at vi skal trene litt igjen. Jeg måtte sitte og dekke og gå på plass. Han var visst ikke helt fornøyd, men sa at hvis været tillater det så skal vi gå på lydighetstreninga til tirsdag og at jeg da kanskje vil forstå litt mer.

Ha en treningsfri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: