tirsdag 10. februar 2009

Et unikt bilde

Ja, for oppe på disse skiene står fattern. Han som for femten-tjue år siden kastet de siste skiene sine i søpla og sa at han aldri skulle gå mer på ski.
Vel, prinsipper er jo til for å brytes og han innrømmer at han for tre år siden vurderte å kjøpe seg ski, men så ble det mildvær og han slapp.
Heldige meg, for at det kom så mye snø nå at han ikke kunne gå på beina i skogen lenger, så da fant han det nødvendig å kjøpe seg nye ski.
Jeg fikk en flott tur i dag, men fattern ble nok ganske irritert innimellom. Jeg syntes det var veldig artig å springe rundt han og bite i skituppene og i stavene og av og til sa han noen ord som visstnok ikke egner seg på trykk.
Men det ble slitsomt for meg også. Nedoverbakke gikk det veldig fort så det var nesten vanskelig å følge med. Oppoverbakke var helt greit, for fattern har kjøpt seg smørefrie ski så oppover gikk det jo nesten like mye bakover som framover:-))
Skal bli spennende å se om jeg får en tur i morgen også.
Ha en skifri aften.
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: