lørdag 18. august 2012

Oppdatering

Ja, da er det vel på tide å oppdatere litt eller......
Vel, det har vært en våt sommer og det er vel noe de fleste har merket her på Østlandet. Det har ikke vært noen spennende sommer, men ganske hyggelig likevel, spesielt likte jeg meg på fjellet for der fikk jeg løpe fritt på et stort område rundt hytta.
Ikke så mye å fortelle, men fattern har som vanlig tatt noen bilder, så han legger dem inn for meg.
I begynnelsen av juli hadde jeg besøk av Kela i ti dager og det var jo koselig. Ikke ofte jeg har besøk av firbente så lenge.
Kela og meg på skogstur i fint vær for en gangs skyld.
 I slutten av juli hadde fattern meldt meg på til utstilling i Moss, så da ble det bading igjen og så en tur til Merethe, for en finpuss. Og for en flott sommerdag det var. Fattern måtte stoppe på en utsiktspost på Nesodden og ta et bilde av meg. Utstillingen vil han visst ikke snakke om. Jeg vikk Good og fikk som forklaring at det var pga. at jeg var kuhasa.....hvilken dum dommer....
Dagen etter dro vi til Alvdal og Tronfjell. Mange av dagene så det slik ut flere ganger, men heldigvis så skiftet været fort der oppe så det var en del sol innimellom
Venter på bedre vær....
Av og til ble det for varmt i sola så da var det godt med en liten skyggeflekk
Ikke mange turer, men fin utsikt var det mange steder
Når de tobeinte satt på terrassen og sola skinte, så ble det hengt mygg/flue-netting forran døra
Mye latmannstrim fra fattern sin side
Mere latmannstrim
Latmannstrim "live"
Fin utsikt fra en tur her også
Så var det hjem igjen og da har det vært ganske bra vær nesten hele tiden, en regnbyge i ny og ne, men stort sett over 20 grader, så det har vært reine sommeren. Da har det blitt litt lydighetstrening på Hundehjørnet
Etter vel en uke uten regn har det blitt ganske tørt og jeg blir tørst når vi går litt lengre turer, så jeg prøver å finne litt vann i bekkene vi går over, men de har jo nesten tørket inn. Fattern var ikke helt blid i går da jeg kom opp av en bekk Ellers fikk jeg gå to spor på torsdag, og ikke nok med det, fattern hadde lagt ut blodspor. Helt nytt for meg og ganske spennende, men fattern er visst ikke helt sikker på om jeg gikk slik det skal gjøres, han er visst helt grønn på dette, så skal bli spennende å se hva som skjer i morgen, om jeg får gå et nytt blodspor. Ha en fortreffelig blodfattig aften! Hilsen Trix

Ingen kommentarer: