lørdag 16. april 2011

Au, au...

Ja, jeg får si det for han jeg da (fattern altså) for han har visst virkelig vondt. Det er ryggen igjen. Kom plutselig i formiddag og visst verre enn på lenge, så han håper kiropraktoren ikke har påskeferie.
Ja, ja da ble det jo litt kjedelig på turen i dag (han greide å krøke seg noen meter) og jeg måtte finne på ett eller annet.
Her om dagen hadde jeg og et par til funnet en ruke med menneskemøkk. Vi syntes den smakte godt, men de tobeinte ble rasende, til og med dopapir var det der rett ved siden av stien. Jeg kom på dette i dag og kunne ikke dy meg. Måtte bort dit og fristelsen ble for stor så jeg gnei halsen litt i det som var igjen av møkkaruka.
Dere skulle sett trynet på fatten da han fikk se meg., ubeskrivelig!
Ja, ja da var det rett i dusjen da jeg kom hjem og fattern klaget og bar seg pga ryggen, men jeg hadde jo ikke bedt om noen dusj, så han kan takke seg selv!
Bildet under er fra før episoden over.
Ha en velduftende aften!
Hilsen Trix

2 kommentarer:

Hege Steen Langvik sa...

Hei!
Jeg er den heldige eier av en langhåret sobelfarget collietispe på 2 år. Jeg trener LP, men har veldig lyst til å begynne med spor og synes det er inspirerende å lese bloggen din.
hilsen Hege og Tascha

Lunettes de soleil Dolce & Gabbana sa...

great,wow,thanks