søndag 10. april 2011

Åh for en flott dag:-)))

De siste dagene har det vært ganske varmt og ikke kuldegrader om natta, så snøen har forsvunnet på mange steder, også et av stedene der vi bruker å gå spor.
I dag var det lett overskyet, 16-17 varmegrader og perfekt for å gå årets FØRSTE SPOR!! De tobeinte koste seg ute i stolene sine mens vi firbeinte satt forventningsfulle i bilene våre og ventet.
Fattern har visst gledet seg leeeenge til denne dagen. Men han var veldig spent på hva jeg kunne finne på for noe i sporet. Avslutningen i fjor var jo ikke den beste når det gjelder å plukke gjenstander i sporet, så uten at han visste det, hadde jeg bestemt meg for å skjerpe meg.
Sporopptaket var bra og da jeg fant en ball var fattern kjempeglad. Etterpå fant jeg en "ekte" sporpinne og da trodde fattern nesten ikke det han så og til slutt fant jeg ei leikefille. I mellomtiden hadde jeg gått tre vinkler så bra at fattern var kjempefornøyd med meg.
Ja, ja da får vi bare håpe at fortsettelsen blir like bra, jeg skal i alle fall gjøre mitt beste(tror jeg nå i alle fall).
 
 Etterpå leika vi med ball
 Etter at de tobeinte hadde skravla i lang tid og Lex hadde reist hjem, trente vi litt lydighet og så avsluttet vi med fellesdekk.
 Millie gikk et fint spor, men underveis skulle fattern ta noen bilder og så sto han rett ved sporet så da tok hun en liten avstikker før hun gikk videre
 Lex gikk spor på åkeren, men fatter hans var visst ikke helt fornøyd. Litt for mye energi hos Lex visst.
Ja, nå er vi i gang! Gleder meg til neste spor.
Ha ei fin uke!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: