fredag 17. september 2010

Sportrening

Ja, vi driver med det fortsatt:-) Fattern har som tidligere fortalt, ikke vært fornøyd med meg, da jeg ikke har plukket pinner, bare gått spor uten noen form for markering av pinnene. Men i sommer og høst har vi trent på plukking av pinner i et lite opptråkket felt på 5x5 meter. Og da har jeg fått lysten tilbake på å plukke sporpinner igjen. Jeg gjorde jo det i fjor, men syntes å bare gå spor var artigere, men det syntes visst ikke fattern. Så de siste gangene vi har gått spor har han vært veldig fornøyd med meg.
I går skulle vi trene igjen og Torild hadde tatt med kameraet sitt. Fattern hadde laget et spor med tre vinkler og fire pinner, sluttgjenstanden var også en vanlig pinne. Ved sporoppsøk raste jeg ut og gikk tre-fire meter med bakspor før jeg forstod retningen, men så gikk det greit. Plukket så en pinne og gikk videre, men så rotet jeg det visst til i første vinkelen. Klok av skade gikk jeg de to andre vinklene perfekt og plukket alle pinnene gjorde jeg også. Gjett om fattern var fornøyd:-))
Nedenfor er bildene Torild tok. Det ble bare fra sporoppsøket, da det ble for mørkt inne i skogen, så de bildene ble det ikke noe av.

Sporoppsøk:

Baksporet:

Så bar det av sted:

Ha en sporfri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: