søndag 19. september 2010

Sporpinne??

Ja, etter å ha gått spor igjen i dag gikk vi tur i en annen skog og jeg kunne ikke dy meg. Er jo vant til at pinnene ligger på bakken, men spiller ingen rolle at de henger i lufta heller, like artig det:-)
Ellers var fattern godt fornøyd med sporet mitt i dag også. Gikk over pinne nummer to, men plukket de tre andre.
Fattern hadde lagt sporet over en grusveg for å teste meg, men det falt i "grus". Da jeg kom til vegen, så forstod fattern ingen ting. Jeg satte nesa opp i lufta i stedenfor ned på bakken. Etter at han flere ganger hadde prøvd å få meg til å lukte på vegen ga han opp, for da hadde det gått opp et lys for han!! Han forstod plutselig at jeg hadde tatt overværet av sporet på den andre siden av vegen. Ja, ja, de tobeinte er ikke alltid helt med:-)

Ha en pinnefri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: