søndag 13. desember 2009

En kort oppdatering

Endelig! En dag med sol. Skulle tro at fattern hadde blitt glad, men nei. Han har fått så vondt i ryggen igjen at han vet visst ikke hva han skal finne på. Sitter litt forran TV'n og så PC'n og tilbake igjen. Heldigvis greier han så vidt å gå tur med meg, men jeg må finne på ting selv og det er jo ok, men savner jo at han kan være litt mer aktiv da. Han skal til kiropraktor igjen i morgen, så får håpe han kan gjøre noe mer enn han gjorde på torsdag, for det hjalp visst ikke. Legger ved et bilde som fattern har manipulert. Godt han har noe å holde på med.
Kan forresten fortelle at jeg er helt frisk, men det dukker stadig opp flere og flere tilfeller i skogen min med hunder som har kennelhoste, så jeg er glad jeg er ferdig med det.
Ha en fortsatt fin førjulstid.
Hilsen Trix

3 kommentarer:

Tina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tina sa...

Jeg prøver igen! :-)

Hejsa Trix.
Dejligt at høre at du er kommet over din kennelhoste! Rigtig god bedring til din stakkels syge 'fater'.
Vi håber på at kunne møde dig engang i 2010! :-)
Masser af hilsner fra Titus/Ingo, Katie og Tina

Anonym sa...

Hei Trix.
Kjempe fint bilde av deg...godt fattern din har noe å henge finga i.. Håper ryggen hans blir bra snart. Vi savner det å trene spor...fatter sier at det er så vanskelig å trene spor når man er aliene.... Skjønner ikke helt det men...de menneskene er å blir litt rare.
Håper vi ses snart igjen.
Voff fra lex...(fatter hilser også.