søndag 27. desember 2009

3. juledag

Vel overstått alle sammen!
Noen pakker ble det jo på meg, men jeg har ikke fått spist alle enda, så da har jeg jo noe til gode.
For fattern ble det verre. De voksne har bestemt seg for ikke å gi hverandre presanger, så han var tomhendt som vanlig.
Ellers har det snødd og snødd og snødd. Ja, så mye at vi ikke har fått vært i skogen enda. Må vente til de har kjørt opp skiløyper, sier fattern. Men det finnes jo alternative turveier, selv om jeg da ikke får gått så mye løs som ellers. Men vi treffer jo på andre hunder underveis, så litt leik blir det jo.
For fatterns skyld, og for egen del også forsåvidt, ha en snøfri fortsettelse på romjulen!
Hilsen Trix

1 kommentar:

Tina sa...

STAKKELS ARNE :-))) Jeg får sgu helt ondt af dig, sådan helt uden julegaver.
- Jeg tager en forsinket julegave med når vi ses i 2010 - OG DET GØR VI!
Knus fra Tina, stolt ejer af Titus der engang var Ingo