tirsdag 15. september 2009

På'n igjen

Ja, det er lenge siden sist nå, men endelig så er jeg tilbake.
Først vil jeg vise et par bilder som jeg har fått fra min søster Xi's morsa Marie Munktell. Det første viser en del av familien min da vi var samlet i Luleå.

Fra venstre søster Greta, meg, mamma Zara, søster Xi og liggende forran mormor Cherie, 11 år gammel.
Under, ett bilde som Marie tok av meg som jeg synes er veldig fint:-)
Ellers har jeg, og fattern, vært ganske aktive siden vi kom tilbake fra Sverigeturen. Fattern har vært på teorikurs og så har vi begynt i en gruppe som trener konkurranselydighet. Spennende å se hva fattern får til, særlig nå som han har fått vondt i ryggen igjen.
I helgen har vi vært på kurs i brukslydighet med Ulrika Norell, svensk selvfølgelig! Fattern fikk visst en del aha opplevelser, så nå blir det nok hardkjør for meg framover.
Ha en treningsfull uke!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: