tirsdag 29. september 2009

Damebesøk

For noen dager siden fikk fattern en forespørsel om han ville at jeg skulle få damebesøk, og det helt i fra Danmark..........
Men fattern er ikke helt som alle andre, tror jeg. Han sa nei takk. Han synes visst at jeg fortsatt er for umoden og at jeg trenger mer tid på min mentale utvikling, før jeg skal få flørte med damene. Skal visst HD-røntges og øyespeiles først også, hva nå det vil si.
Så jeg får vel bare ligge her å drømme jeg da.

Ellers har ikke fattern vært helt i form i høst, spesielt ryggen har visst slått seg helt vrang, men nå har han endelig kontaktet lege og fått medisiner, så da får jeg håpe han snart kommer seg igjen. Jeg går jo glipp av mange artige treninger så det begynner å haste hvis jeg skal lære noe før vinteren kommer.
Ha en finfin høst!
Hilsen Trix(charmøren:-))

1 kommentar:

Shani & Gutten sa...

Hei Trix!
Håper medisinene fikser ryggen til pappa'n din så dere får en fin høst...
...og damen fra Danmark venter nok på deg til du er "klarert" både i hodet og hofter ;)
Hilsen fra Shani, Gutten & eier