søndag 26. juli 2009

CK og 4. beste hanhund

Ja, da har jeg vært på utstilling igjen. Varmt som bare fy! Fattern satt og svettet, hadde visst tatt på seg for varme klær, det regnet jo da vi dro hjemmefra.
Dommeren (Diogo Ramalho, fra lengtvekkistan) syntes visst jeg var fin for han skrev at jeg hadde pent hode med lav stopp, velplasserte ører, god nakke og overlinje og lengde på kroppen og god pels. Og så kommer det jeg ikke forstår "rører seg trangt bak". Jeg kan da ikke løpe noe annerledes og skulle glatt løpt fra dem pompen:-(
Jeg ble nr. 2 i juniorklassen med CK, men da vi kom til vinnerringen så hadde han ombestemt seg og den som kom forran meg i juniorklassen ble ikke plassert mens jeg ble nr. 4 av alle hanhundene. Slå den'a:-))
Måtte bare vise fram rosetten min. Fikk et krystallglass også, men det er et drammeglass, så det overlot jeg til fattern.
På utstilling ser det jo ut som man er på campingferie:Merethe som stilte meg fikk fattern til å gå rundt ringen å ta bilder av meg. Da snakket han ofte til meg så jeg skulle se litt oppvakt ut, akkurat som jeg ikke er det bestandig:-(
Her ser dere vinnerne. Fattern har ikke fått med seg den championhannen som vant, men det gjør jo ikke noe, jeg er jo der:-) Den som slo meg i juniorklassen, men som jeg slo i vinnerklassen ser dere helt til høyre.
Ha en utstillingsfri aften!
Hilsen Trix

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Trix. Pappa är stolt över sin maffig son.

Hälsingar,
Päivi och Monty från Finland

Marie - Kennel Aintree sa...

Hej brorsan!
GRATTIS!! Vi är snygga du och jag, jag har också fått en sån där rosa rosett och blivit 4:e bästa tik!
Nospussar från Xi

Unknown sa...

WOW - gratulerer med det fine udstillingsresultat 'lillebror Trix' :-) SUPERflot med CK og 4. bedste han - endda foran vinderen af din klasse. Du må være lige så smuk og charmerende 'live' som på billeder!
Også et lidt forsinket til lykke med fødselsdagen!
Jeg glæder mig til vi ses - pas godt på far Arne!
Hilsen Titus, tidligere Ingo