mandag 19. desember 2011

19. desember 2011

Lenge siden sist, ser jeg. Ja, det blir litt værrapport i dag også. Siden sist har vi hatt 20 cm med snø, men iflg. fattern har den heldigvis forsvunnet igjen. Litt holke her og der i skogen, men ganske bart, noe fattern setter pris på. Jeg også forresten, for da gidder fattern å trene med meg. Jordet vi trener på er nå frosset så det går fint å trene der. Det blir mest lydighet, men det er helt ok når han har så gode godbiter:-)
Fint her, ikke sant? Men det blir fort mørkt på ettermiddagsturen vår, så nå gleder fattern seg til den 22. for da "snur" sola og det begynner å bli lysere igjen.
Fattern er glad i værvarslinga for tiden. Det ser ut som det blir "grønn" jul i år og ikke kaldt i det hele tatt. Meldt varmegrader, men da blir vel jeg skitten og det er han ikke like glad for:-(
Merker på fattern at det er noe "i gjerde" han vasker litt mer enn han pleier og rydder litt mer også(og det trengs) så det blir litt mer uro i heimen. Han har visst drevet med noe som heter julekort og i kveld fikk jeg være med å sende dem, han er seint ute som vanlig. Er ikke så mange lenger visst, for det meste går jo elektronisk for tiden.
Ha en fortsatt fin førjulstid!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: