mandag 6. juni 2011

NKK-utstilling i Drammen

Ja, da har jeg vært på utstilling igjen. Uff så kjedelig. Startet jo et par dager før med bading, føning, klipping og børsting i øst og vest. Vel..... fattern syntes visst jeg ble fin:-)
Det hadde jo vært varmt i flere dager og ikke noe untak i dag, men heldigvis litt mer skyet, men det hjalp ikke, fattern ble solbrent på armene:-)
Rundt ringen var det trangt som vanlig, men ikke verre enn at vi fikk bra plass. Heldigvis for fattern (og meg) så hadde Merethe tatt en tur sammen med Bente, så da overlot han børstinga til Merethe:-)
Det var mange hyggelige kjente rundt ringen, så fattern hadde det hyggelig. Verre med meg som stort sett ble plassert i et bur:-(((

Vel......min "prestasjon" i ringen er kort fortalt. Det ble "Good", dvs en gul sløyfe. Noen prøvde å trøste fattern med at det tilsvarte tidligere blå sløyfe. Men fattern brydde seg visst ikke, han "smilte" av det hele.....

Her er kritikken jeg fikk:
Bra størrelse, hode, god lengde. Velansatte ører, velformede øyne, noget svak underkjeve. Bra hals. Utmerket overlinje. Kunne vært litt bedre vinklet. Bra benstammer. Beveger seg fritt, men for trangt bak. Meget nydelig pels.

God plass....
Skulle tro dommeren var tannlege.....
Flere godbiter takk, så skal jeg stille meg pent....
 Ha en utstillingsfri aften!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: