torsdag 10. februar 2011

Tenninsballer blir små i forhold til

snøklumpene jeg hadde på forbeina i dag etter skogsturen.
Det har kommet ca 40 cm med halvvåt snø i natt og i dag så det ble ikke all verdens lang tur i dag. Fattern stampet seg inn til hundehjørnet og tilbake. Det var bare et par stykker som hadde gått forran oss så det var visst tungt å gå.
 Nærbilde av snøklumpene mine:-(
Siden sist har vi vært på et par lydighetstreninger. Ikke så lenge vi holder på for fattern fryser så fort på fingertuppene. Forrige onsdag ble fattern skikkelig sur på meg. Vi var på en ny plass og det var mange nye lukter som jeg måtte sjekke. Fattern likte visst ikke det så jeg fikk en skikkelig "oppstrammer", så da skjerpet jeg meg litt. Søndag var han veldig godt fornøyd med meg så da er det vel håp da.

Ha en fin kveld uten snøklumper!
Hilsen Trix


Ingen kommentarer: