fredag 7. januar 2011

Så kom det mere snø

Ja, i går og i natt og i formiddag har det lavet ned. Jeg fikk likevel fattern med på å gå en tur i skogen. Han burde egentlig tatt på seg skia, men som den stae personen han er så skulle han absolutt gå på beina. Det var ikke mange som hadde gått innover i skogen, så etter ca en halv time gav han opp. Utslitt og gjennomvåt av svette, sa han at nå går vi til Hundehjørnet. Ja, ja jeg måtte jo bare følge med selv om jeg syntes det var helt topp å løpe i den fine snøen.
 På Hundehjørnet satte de tobeinte seg inne i gapahuken og drakk kaffe og koste seg mens vi firbeinte måtte være ute.
Tidligere har jeg kunnet hoppe opp på den ene siden og da har jeg alltid fått en godbit. Men for litt siden var det noen som fant på at de skulle kle igjen litt av veggene med pleksiglass. Jeg har ikke helt forstått dette ennå, så av gammel vane hopper jeg opp på veggen for å få en godbit. De tobeinte ler godt av meg og fattern var så ufin i dag og tok bilde av meg. Ja, ja dere ser jo at jeg har fått nye sokker. De gamle hadde jeg slitt ut :-)
Ha en snøfri uke!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: