lørdag 6. mars 2010

En februarmåned

med opp- og nedturer......
Ja, da er jeg endelig tilbake igjen!
Oppturen først.
Det har vært OL og fattern har vært klistra til TV'n og ikke uten grunn. Norge gjorde det veldig bra med ni gull tror jeg det var og tjue medaljer totalt. Hurrrrrrraaa! Men like etter at OL startet, så ble fattern forkjøla med feber. I tillegg lavet det jo ned med snø dag ut og dag inn og kaldt var det også. Dette medførte at jeg fikk mye kortere turer enn jeg var vant til, men det gikk jo det også.

Nå har fattern vært feberfri i tre dager så nå går det nok framover med han. Selv er jeg frisk som en fisk. Selv om fattern var syk så fikk jeg lov til å begynne på bronsemerkekurset. Har vært der to ganger alt og det er gøy å få trene litt igjen. Men noe bronsemerke på meg blir det nok ikke for den dagen jeg skal opp til "eksamen", er fattern opptatt med et møte som han må gå på. Dårlig planlegging kaller jeg sånt:-(
Denne uka har det vært strålende sol og det har vært flott å være ute. Men "skjær i sjøen" her også. Pga. all snøen som har kommet er det innført ekstraordinær båndtvang. Fattern har ikke brydd seg så mye om det, men i går fikk han kjeft, så han tok fort på meg båndet. Fem tusen kroner er visst litt i meste laget å betale for at jeg skal få gå løs. Godt vi har hundehjørnet hvor jeg kan løpe løs sammen med alle de andre hundene.
Men som dere ser under sniker fattern seg til å leike litt med meg uten bånd når ingen ser på:-)
Her er det å leite etter pinner i snøen som gjelder.
Da ønsker jeg alle en fin helg og en ny solrik uke!!!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: