fredag 15. mai 2009

Vakre Greta

Ja, i dag starter jeg med to bilder jeg har tatt fra hjemmesiden til min vakre søster Greta. (Kan hun være oppkalt etter Greta Garbo, tro??!?)

Apportere kan hun også og det ser ut som vi har like godt grep på apportbukken begge to;-0 Meg selv er det ikke så mye å fortelle om. Fattern har endelig forstått at jeg ikke har vært helt i form. Så i går tok han meg med til veterinæren og hun vær mye flinkere enn fattern, hun så med en gang at jeg hadde vondt i halsen. Nå var det riktignok ikke tonsilitt, som fattern fryktet, men jeg var litt rød og sår, så jeg fikk en antibiotikakur og det skal bli deilig:-)
Etterpå dro vi på brukstreninga. Jeg fikk et kort spor i dag for fattern vil at jeg skal konsentrere meg om gjenstandene også, ikke bare sporet. Han var visst ikke helt fornøyd, men tror jeg forstod hva han mente.
Etterpå trente vi budføring igjen, men han synes jeg er veldig ukonsentrert for tiden så vi må visst trene mere.
I morgen er det dagen før dagen(17. mai) og vi skal visst på grillfest. Lurer på hvordan det kommer til å gå jeg:-?
Vi sees forhåpentligvis:-)
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: