lørdag 13. november 2010

Litt vinter

Ja, det har kommet noen snøfnugg dann og vann. På onsdag da vi skulle trene spor snøa det lett, men det blåste "orkan", så fattern orket ikke å dra.
Ikke så rart kanskje. På mandag begynte vi på noe som heter "Grunnkurs i konkurranselydighet". Aner ikke hva det går ut på. Satt stort sett i bilen i 1 1/2 time. Helt ålreit da jeg så fattern etterpå. Han var blåfrossen fra topp til tå. Hadde visst mye klær på seg, men det blåste kraftig der vi var så det var iskaldt. Han har visst frysi i mange dager etterpå bare han har tenkt på det. Ja, ja vi får se hvordan det går til mandag da.
I morgen er det forhåpentlig sportrening igjen, hvis det er vær til det som han sier.
Skal visst bli spennende sier han, for Millie har fått løpetid, ja, gleder meg allerede jeg:-))

Nedenfor ser dere "all snøen" som lå i skogen i går. Nok synes fattern, men han ønsket vist at den skulle vært litt tørrere. Det yret hele tiden.
 I dag var det enda mindre snø, men ganske glatt mange steder, så vi måtte gå litt forsiktig. Likevel skulle han absolutt ha meg ut på denne "broen" som noen har lagt over en liten bekk. Mye bedre å hoppe over synes nå jeg og det gjør faktisk de tobeinte også. De tør ikke sette beina sine utpå den, men jeg måtte:-(
Ellers vurderer visst fattern fortsatt på om han skal kjøpe nytt kamera eller ny mobil. Trenger visst det siste best, sier han. Jeg er ikke så sikker når jeg ser kvaliteten på disse bildene.
Ha en fotofri helg!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: