lørdag 20. november 2010

Jeg er ikke pen nok

Vel, det er vel ikke akkurat det fattern sier, men det er slik jeg forstår det.
Grunnen er visst at han har meldt meg på utstilling neste helg, den kjempestore Dogs4All. Men nå synes han pelsen min ser så pjuskete ut at vi skal bli hjemme. Korte, tynne 'bukser", dårlig krave og pjuskete hale, pjuskete hår under magen osv. osv. Han kunne jo børstet meg ordentlig, så hadde jeg sikkert sett mye bedre ut:-(
Jeg har visst mistet litt pels både her og der siden september, så han ønsker visst at jeg skal røyte alt på en gang og så være ferdig med det. Nei, det blir nok som i fjor. Mister pels til langt ut i januar og så kan han ikke stille meg ut før i juni igjen.
Ja, ja, jeg er bare glad til jeg:-))
Kommet et par cm med snø igjen i dag. Bare -5 grader, men den sure vinden gjør at fattern gruer seg til å gå ut. Godt han har meg så må han bare:-)
Ha en fortreffelig helg!
Hilsen Trix

Ingen kommentarer: