tirsdag 23. mars 2010

Dårlig generalprøve

god premiere, heter det visst.


I går, søndag, hadde fattern og jeg en ganske fin trening. Han var fornøyd med hvordan jeg reagerte på stå under marsj og kontakten var også ganske bra, så han så fram til en gjennomkjøring av bronsemerkeprøven i kveld.


Men dengang ei. I formiddag oppdaget han at jeg gulpet litt av og til, men han brydde seg ikke noe om det. På lufteturen så han at jeg hadde litt løs avføring på slutten, men det har jeg jo hatt før også når jeg har fått for mye leverbiter dagen før, så han brydde seg ikke om det heller.


Men da jeg skulle ut av bilen og prøve på de forskjellige øvelsene og jeg ikke var det minste interressert i godbiten, ante han uråd. Selv instruktøren så med en gang at jeg ikke var i form. Jeg orket ingen ting, bare stod der og lot som det var noe interressant på bakken. Ja, ja da var det bare inn i bilen igjen og takk og lov for det.


Fikk en dose ZooLac da vi kom hjem, men jeg er fortsatt kvalm, så jeg orker ikke noe mat i kveld.


Fattern er visst bekymret, men det går sikkert fort over, så da sees vi snart igjen selv om det kanskje ikke blir noe merke på onsdag.
Mange hilsener en kvalm Trix

(Bildet er fra søndag)

Ingen kommentarer: